• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Запровадження досвіду В.О.Сухомлинського у школі.

Творче використання педагогічної спадщини Василя Сухомлинського педагогічним колективом Академічного ліцею №1


/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/P9290668.JPG/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/PA120246.JPG

/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/1 асоціація (1).JPG

Педагогічна проблема школи: «Розвиток особистості школяра у єдності творчого використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського і застосування сучасних інноваційних технологій у навчально-виховному процесі школи».

Учителі початкових класів є членами Української Асоціаціії імені Василя Сухомлинського. Вони досліджують, популяризують і впроваджують у життя ідеї та педагогічний досвід Василя Олександровича, виступають організаторами проведення конференцій, семінарів, педагогічних читань, присвячених творчості видатного педагога, учнівських конкурсів. У цьому році вчителі взяли участь у Всеукраїнський педагогічних читаннях.

/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/1 асоціація (3).JPG

/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/1 асоціація (4).jpg

/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/1 асоціація (6).jpg

/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/1 асоціація (5).jpg

/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/1 асоціація (7).JPG

/Files/images/2020_-_21_nr/osn_/suhomlinskiy/1 асоціація (2).JPG

Навчаємося цікаво і радісно

Метою початкового курсу мовно-літературної освіти у початковій школі є розвиток особистості дитини засобами різних видів мовленнєвої діяльності, формування комунікативної та читацької компетентностей; розвиток здатності спілкуватися українською мовою, послуговуватися нею в особистому житті; розвиток емоційно-чуттєвого досвіду, мовленнєво-творчих здібностей. Тому для досягнення поставленої мети програма з читання за технологією навчання Росток (програма розділена на два окремі предмети: читання, письмо), передбачає виконання таких завдань:

виховання в учнів позитивного емоційно-ціннісного ставлення до української мови, формування пізнавального інтересу до рідного слова, прагнення вдосконалювати своє мовлення; розвиток мовлення, уяви; формування повноцінних навичок читання, уміння брати участь в інсценізаціях; ознайомлення учнів з українськими народними казками, які відповідають віковим особливостям шестирічних першокласників, формування прийомів самостійної роботи з дитячими книжками./Files/images/2020_-_21_nr/zima/1 казка (1).jpg

Виконуючи поставлені завдання, 1-А клас завершив перший етап навчання читання за підручником, який так і називається – «Вчимося читати». Навчалися читати першокласники за програмою, яка широко залучає для навчання читання українські народні казки. Це допомагає залучати до активної роботи учнів, які навчилися читати ще до школи й одночасно цікаво вчити літери української абетки. Підсумком навчання читання стало проведення уроку-свята за вивченими літерами українського алфавіту. Так як у Ростку підручник називаються «Читаночка», то відповідно й свято назвали «Свято Абетки». До такого уроку всі старанно готувалися. Учні на уроках читання вибрали улюблену літеру й вивчили вірші про неї. Інтегровані уроки з мистецтва дали можливість вивчити пісні про літери, абетку, намалювати малюнки про літери і виготовити власні міні-книжечки; навчитися інсценізувати казки, підготувати костюми, інтер’єр для них. Батьки потурбувалися зробити приємне: подаруночки-книжечки. І ось 4 грудня урок-свято було проведено цікаво і радісно: учні розповідали вірші, співали пісні, інсценізували українські народні казки «Колобок», «Колосок», «Котик і Півник», «Лисичка і Журавель», «Ріпка», «Вовк і семеро козенят», «Рукавичка».

/Files/images/2020_-_21_nr/zima/1 казка (7).jpg

/Files/images/2020_-_21_nr/zima/1 казка (6).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 816

Коментарi